YLEISET VERKKOKAUPAN EHDOT

Asukorut.fi on YR Marikos Oy:n (Y-tunnus: 2358465-1) omistama verkkokauppa, osoitteessa Teerenpolku 1as 3, Tahkovuori.

Asukorut.fi myy tuotteita verkkokaupan kautta täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle.
Asukoruja myydään myös yritys ja yhteisöasiakkaille, jotka hankkivat koruja ammatilliseen tai liikelahjakäyttöön.

TILAAMINEN

Asukorut.fi tuotteita tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.asukorut.fi ostoskorin kautta.

Tai voimme sopia puhelimitse tai sähköpostilla tapaamisen Tahkon toimipisteelle, josta voit noutaa tilaamasi korut tai tutustua koruvalikoimaan.

 

Noudettaessa toimituskuluja ei ole milloinkaan.

 

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin, jotka on määritelty asukorut.fi verkkokaupassa.

VERKKOKAUPAN HINNAT

Asukorut.fi verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron.

TOIMITUSTAVAT JA  -HINNAT

Asukorut.fi käytää lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Pienet tilaukset toimitamme kirjepostina tai Posti Pikkupakettina, nämä toimitukset saat suoraan kotiisi päiväpostin mukana jaettuna postiluukkuusi tai postilaatikkoosi. Hiuskoruissa osa tiaroista ja hiusklipseistä ovat 3 cm korkeampia, joten ne eivät sovi postiluukusta. Tilausvahvistuksen yhteydessä kerromme jos tilaus pitää noutaa postista. Suuremmat tilaukset/suuret erät lähetämme kirjattuna lähetyksenä.

 

Noudettaessa toimituskuluja ei ole milloinkaan.

Noutopiste on Teerenpolku 1, Tahkovuori (Kuopio).

Toimituskulut ovat alle 20 euron ostoksissa 2,90 euroa/per lähetys (kotimaassa).

 

Yli 20 euron ostoksissa toimituskulut ovat 0 euroa.

 

Tuotteiden toimitusaika on 1-5 työpäivää. Valikoimissa olevia tuotteita on varastossa aina vähintään 1 kpl jonka jälkeen tuote muuttuu ei saatavilla-tilaan.

Asukorut.fi ilmoittaa viipymättä asiakkaalle mahdollisista poikkeavista toimitusajoista. Tuotteiden toimitusaika ym. asioissa voitte ottaa myös yhteyttä puh. 0400 812 195. 

Asukorut.fi ei toimita lähetyksiä Euroopan ulkopuolelle. 

MAKSUTAVAT - pankkien maksupainikkeet ja luottopainikkeet 

Asukorut.fi verkkokaupassa voitte maksaa suomalaisten pankkien maksupainikkeilla ja luottopainikkeilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Aktia, Sp/OmaSp, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken ja Ålandsbanken, S-pankki, Visa, Master, Visa Electron, Pivo, MobilePay, Euroloan - lasku ja osamaksu, Collector - lasku ja osamaksu, Jousto - lasku ja osamaksu ja Everyday.

Maksaminen tapahtuu turvallisesti Checkout maksunvälityspalvelun kautta (y-tunnus 2196606-6), joka on osana OP-Pohjola ryhmää.

MAKSUT LUOTTOKUNNAN KAUTTA

Mikäli haluatte maksaa Luottokunnan maksutapojen kautta, Asukorut.fi toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Asukorut.fi vastaa siis ainoastaan tuotteen markkinoinnista, toimituksesta sekä mahdollisten reklamaatioiden hoitamisesta. Voitte tarpeen vaatiessa osoittaa reklamaation myös Checkout Finland Oy:lle.

Checkout toimii Luottokunnan kautta tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Checkoutin välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Checkout Finland Oy on myös maksun saaja.

Checkout Finland Oy
Y-tunnus: 2196606-6
Varastokatu 3A, 4 krs.
33100 Tampere

Asiakaspalvelu:
[email protected]
0800 552010
Arkisin klo 09 – 16
www.checkout.fi

VERKKOPANKIT

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Checkout (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Tilauksen peruutusilmoitus tulee tehdä viimeistään 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Ilmoituksen voi tehdä kirjeellä tai sähköpostilla.

Tilauksen tai tuotteiden palauttaminen tulee tehdä viimeistään 7 päivän kuluessa peruutusilmoituksen lähettämisestä.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus; peruutusilmoitus tulee tehdä myös tällöin.

Tuotteen tulee olla kuluttajansuojalain 6. luvun mukaisesti palautuskelpoinen. Lain tarkoituksena on antaa kuluttajalle oikeus tutustua tuotteeseen niin kuin se on mahdollista myymälässä. Asiakkaalla on oikeus tutustua pakkauksen sisältöön ja sovittaa tuotetta varoen. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen.

Asukorut.fi pyytää asiakkailta yhteydenottoa aina ennen tuotteen palauttamista. Yhteyttä voit ottaa sähköisellä yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla: asukorut(at)outlook.com

Palautettava tai vaihdettava tuote tulee pakata huolellisesti, ettei se vahingoitu kuljetuksessa. Vähimmäisvaatimuksena on vastaavan tasoinen pakkaus, kuin tuotteen ympärillä oli toimitettaessa.

TAKUU JA VIRHEVASTUU

Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Jos tuotteessa on valmistusvirhe niin pyrimme välittömästi vaihtamaan tuotteen uuteen virheettömään tuotteeseen. Takuu ei korvaa korujen normaalia kulumista käytössä. Ostaja on velvollinen tutustumaan tuotteen hoito-ohjeisiin ennen tuotteen käyttöönottoa. Ohjeet löytyvät suoraan kotisivuiltamme www.asukorut.fi (tietoa koruista).

Pyydämme asiakkaita ottamaan meihin yhteyttä takuuasioissa sähköpostitse asukorut(at)outlook.com tai soittamalla numeroon 0400 812 19.

REKLAMAATIOT

Reklamaation käsittely hoidetaan mieluiten kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa sähköpostilla osoitteeseen asukorut(at)outlook.com

Toimituksessa rikkoutuneet tuotteet pyritään korvaamaan uudella välittömästi. Huolellisesta pakkaamisestamme huolimatta, posti ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee vahinkoilmoitus postikonttoriisi niin pian kuin mahdollista. Ota myös yhteys meihin, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta välittömästi.

YLIVOIMAINEN ESTE

Asukorut.fi ei vastaa ylivoimaisesta esteestä aiheutuvista vahingoista. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, johon Asukorut.fi ei pysty vaikuttamaan ja jota Asukorut.fi ei pysty kohtuudella voittamaan. Asukorut.fi on velvollisuus ilmoittaa asiakkaalleen sitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä heti kun se on mahdollista.

MUUT TIEDOT

Internet-sivustolla olevat tuotteen saatavuustiedot pyrimme pitämään täysin reaaliaikaisina. On mahdollista, että Asukorut.fi varastosta ei löydy tiettyä tuotetta, vaikka sivuston mukaan sellainen olisikin saatavilla esim. tarjouskampanjan aikaansaama yllättävän suuri menekki. Tämän johdosta toimitukseen saattaa tulla tuotteen hankkimisesta aiheutuva viive. Ilmoitamme asiasta välittömästi asiakkaalle jotta voimme yhdessä päättää perummeko kaupan vai hyväksyykö asiakas toimitusviiveen.

Tuotteita toimitetaan näillä myynti- ja toimitusehdoilla ainoastaan Suomeen. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Asukorut.fi käsittelee kaikki asiakastiedot luottamuksellisesti. Asiakastietoja käytetään vain tilaukseen/tuotteiden toimitukseen liittyvissä yhteyksissä.

ASIAKASPALVELU

Onko sinulla kysyttävää? Olemme täällä sinua varten.

Terveisin

Mari

0400 812 195 ja asukorut(at)outlook.com